neděle 12. února 2012

Inspirace... Zbytečky papíru - co s nimi?

Dnes vám naservíruji další dávku mého tvoření ve stylu "co stůl dal". Přání je vyrobené z vlastnoručně připraveného základu, protože se mi moc líbí formát A6, ale s ohybem na kratší straně. Přání pak lépe stojí (pokud si ho chce někdo vystavit) a navíc se mnohem líp fotí :-) Kromě toho taky občas používám "pozaďová" razítka od Hero Arts, která jsou určena pro americký formát přání podobných naší A6, ale nepasují přesně, takže pokud chci, aby razítko opravdu "sedělo", musím si základ přání nařezat sama.


Pár korpusů s puntíkatým potiskem jsem tu měla ještě z vánočního tvoření (vždyť víte, že si neumím potisknout jen to jedno přání, který zrovna dělám :D). No tedy pár... měla jsem jich tu tolik, že i když jsem z nich letos udělala už asi 5 vánočních přáníček, pořád to jsou!!! Vánoce už mě ale nebaví, tak jsem si jedno takové přání položila před sebe a přikládala...

Přikládala jsem všechno, co jsem našla na stole, až se mi vykrystalizovalo pár věcí, kterým to spolu celkem slušelo. Opět to byly především různé proužky papíru z jiných projektů, které čekaly na stole až je použiju, nebo uložím do zbytečkové krabice (jenže kdo by ji hledal, haha). Jediná "nezbytková" věc byl červený provázek, ten jsem musela ustřihnout extra. Dokonce i výsek s nápisem byl pozůstatek po mém přáníčku do Hero Arts challenge (opatinovala jsem ho inkoustem, který neladil se zbytkem přání, takže jsem pak použila jiný). Pravítková stuha mi zbyla na špulce poté, co jsem vyprodala celé yardy, opravdu jen malinký kousíček... no ale vyhoďte to, když ještě může nadělat tolik parády :-) A svorka? Tu jsem kdysi odpreparovala z nějaké obálky, kterou mi poslala Irena.


Děkuji za nakouknutí... pochlubíte se v Galerii svými projekty, na kterých použijete "zbytečky"? Já pro inspiraci přikládám ještě jedno... velice jednoduché, ale zpracovala jsem další zbytečky :-)



Těším se příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat