čtvrtek 11. dubna 2013

Project Life - 4. týden

Stránky ze čtvrtého týdne tu mám předpřipravené od začátku února. Vytištěné fotky, nákres layoutu, nastříhané papíry... jen k té realizaci jsem se dostala až teď. Čímž samozřejmě musím přiznat, že jsem hooodně pozadu, ale fandím si :-) Fotím jak to jen jde, fotky rovnou dělím do složek v počítači podle týdnů, píšu si poznámky, tak pevně věřím, že to brzy doženu.

Bych nevěřila, jak vzpomínky na dobu před dvěma měsíci můžou být vzdálené... Kde jsou ty časy, kdy jsem se starala jen o jedno dítko... A věty typu "Nemám na nic čas..." z té doby beru jako rouhání :-) Ach bože, kolik já měla času...

Tak k věci... Stránka je stále zimní (ehm, kdo by tušil, že bude zimní ještě i dubnu :D). Na inzerty jsem použila neutrální papír ze starých zásob. Rozhodla jsem se na této stránce využít i větší formáty fotek a asi tomu zůstanu věrná. Zaplní to spoustu místa a navíc je to efektní.


Velká fotka, která je navíc i povedená (poslední 3 roky se zásadně nefotím, protože to se mnou jde z kopce) nepotřebuje moc zdobení. Kromě okrajů oinkoustovaných černým Stazonem, jsem použila už jen samolepku z kolekce BE MINE od Echo Park. Musela jsem se držet při zemi hlavně proto, že protilehlá stránka je celkem divoká.


Jednu kartičku se vždy snažím mít bez fotek a bez textu, prostě jen tak, na ozdobu. Takže jsem probrala zbytky, našla kousek kraft čtvrtky, kousek linkované čtvrtky od Basic Grey, utržený zbytek svačinového papíru od Tima Holtze (aneb ví někdo, jak lépe to nazvat? :D), zkoušku raznice od EK Success, šipku od Simple Stories, a nebyla bych to já, aby na stránce nebyl alespoň malý kousek něčeho třpytivého :-) Takže vrstvená samolepka z kolekce ABRIANNA od K&Company.
 

Tady jsem pokořila jeden ze svých limitů a použila masku a distress inkoust v odstínu Pumice Stone. Já prostě tyto techniky dá se říct nepoužívám. Vystačím si s papírem a razítky. Ostatní věci jsem líná vyndávat, nemluvě o tom, že výsledek mého uměleckého snažení je většinou k pláči. Neumím to. Ať se snažím sebevíc, u mě to vždy skončí jako Clean & Simple, přestože bych občas ráda změnu...

No a nesmím zapomenout na mou oblíbenou písmenkovou sadu razítek od Artemia.


Zde pouze Stazon na okrajích fotky, aby na světlém podkladu lépe vynikla, a samolepka z kolekce BE MINE od Echo Park.
 

Opět jsem sáhla do starých zásob pro puntíkatou srdíčkovou samolepku z jedné letní kolekce od Papermanie, červené srdíčko je vyražené touto raznicí a doplněno štrasovým kamínkem. Štítek je samolepka z této sady od Simple Stories (jsem si ji poprvé detailně prohlédla teprve teď a je ještě úžasnější než jsem původně myslela...) Třešinka na dortu je razítko od Kety. Její nová kolekce (tedy před nějakou dobou byla nová... :D) stále čeká na naskladnění, snad se mi podaří všechna raítka brzy vložit do e-shopu.


Knoflíčky jsou tady taková z nouze ctnost, ale zase se mi díky nim skvěle podařilo splnit podmínku poslední challenge. Jinak jsem netušila, kam až to břicho nakonec může vyrůst... Jsem ráda, že už ho nemám :-)
 

Děkuji za nakouknutí!

Žádné komentáře:

Okomentovat