pondělí 2. září 2013

18. Challenge "Úlovky z cest" - hlasování

Od dnešního dne až do středeční půlnoci (4. 9. 2013) můžete hlasovat o vítězce naší 18. challenge. Zadáním bylo vytvořit přání nebo scrapbookovou stránku s jakýmkoli úlovkem z prázdninového cestování, podmínkou pak navíc výroba chrastidla.

Hlasovat můžete pro jeden vybraný projekt. Svého favorita napište formou komentáře přímo pod tento článek. Vyhrává projekt s nejvyšším počtem hlasů.

Započítány budou pouze hlasy od uživatelů registrovaných na našich stránkách www.prettypapers.cz. Nezapomeňte proto svůj komentář podepsat!

A ženám, které si i o prázdninách našly čas, děkuji za účast :-)
 
1. ASTALA 


2. MARKÉTA V.
 

3. VALILU
 

16 komentářů:

  1. Tak já bych hlasovala pro č. 2... ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já dávám hlas č.3 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlasuji pro Astalu, líbí se mi ten písek z korálků.

    OdpovědětVymazat
  4. já dávám hlas Astale i když se mi líbí všechny tři příspěvky :-D
    danas

    OdpovědětVymazat
  5. Hlasuji pro č.3 Valilu...AndreaS :)

    OdpovědětVymazat
  6. Všechny příspěvky jsou pěkné a každý jiný. Dávám hlas Astale. Její projekt je veselý, líbí se mi písek z korálků a vlna. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny jsou povedené. Hlasuji pro č. 2 Markétu V. Tomda

    OdpovědětVymazat
  8. Hlasuji pro č.2.-Markétu V. Sharkafarka

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. Hlasuji pro číslo 2

    OdpovědětVymazat