sobota 1. února 2014

19. Challenge - Slyšíš ten tóóón??? :-)

Milé scrapženy, je na čase vyhlásit soutěž. Téma se samo nabídlo a nabídla se i dokonalá výhra, tak do toho praštíme, ne? Bude to speciální dámské a čisté ženské téma :-) My a TI NAŠI muži.

Určitě to všechny znáte. Milujete své muže, ale jsou situace ve vašem společném životě, kdy vám při různých opakovaných situacích nebo opakovaných "hláškách" naskakují alergické pupínky:-)

Určitě znáte tu historku, kdy pan Ohlíd umístí VŽDY karton s mlékem hned pod nohy do předsíně a Iriska se pokaždé vzteká a on to dělá znovu a znovu. Nebo příklad Šárky a výrok jejího manžela "NO TO JE NESKUTEČNÉ!". Na tom není nic výjimečného, ale když slyšíte ten TÓN, ten TÓÓÓN :-)

Už vám hlavou jistě proběhla spousta průpovídek a hlášek, které byste už raději nikdy neslyšely, ale postavme se tomu společně a vytvořme projekt, do kterého zakomponujete vtipnou situaci, neoblíbenou hlášku nebo cokoli, kde bude nějaká spojitost ŽENA a MUŽ. Pojďme se společně pobavit a zároveň si i zasoutěžíme o speciální razítko, které všechny milujeme. Toto konkrétní na fotce je dárek přímo od vystavovatele - firmy Art Impressions z veletrhu v Anaheimu v USA... a může být Vaše!

Vytvořit můžete cokoli – přáníčko, scrapbookovou stránku, můžete přihlásit i svou stránku z Project Life, pokud splňuje zadání. Vyhraje ta stránka, která dostane nejvíce hlasů.

Zadání naší 18. challenge je tedy následující:
  • TÉMA: My a ti naši muži
  • PODMÍNKA: na vašem projektu musí být alespoň jedno srdce
  • ZADÁNÍ: vytvořte přání, scrapbookovou stránku nebo jiný projekt a do emailu nám napište také vaši "story" - proč zrovna tohle na něm "milujete" :-)
  • TERMÍN: fotky posílejte do úterý 25.2. 2014 na email info@prettypapers.cz, do předmětu zprávy napište CHALLENGE. Pokud předmět nebude správně vyplněn, nezaručuji, že email dohledám. Fotky poté budou vystaveny na blogu a výherce určíme hlasováním!
  • VÝHRA: razítko s dámičkami :-) od Art Impressions


http://www.prettypapers.cz/components/com_virtuemart/shop_image/product/Art_Impressions__52b6ed31da43a.jpg

6 komentářů:

  1. Dobré ránko, tak to je bomba. Skvěle vymyšleno. Kartony mléka páně "Ohlída" se u nás doma zabydlely pod heslem "mlíko" kdykoli se celá naše rodina podílí na úklidu jedné pivní lahve formou štafety. :o) A já mám v zásobě hned několik hlášek, které mi stále, i když je to letos 25 let co je slýchám, ženou krev do hlavy!!! :o) Třeba: "Co to blekotáš" - ta prudí mou dceru a u mne jasně vede " No, jasně". Tón je nenapodobitelný, ale v hlavě zní :o)))))) Do toho prostě musím jít!

    OdpovědětVymazat
  2. To je tedy téma !! Bych na něj mohla stvořit celý Project life . Za těch 23 let je tolik situací a hlášek, že se divím, že jsem to všechno přežila !! A co mě toho ještě čeká ??!!!
    A to razítko - to je výzva sama o sobě !!! :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. holky to je při sobotním ránu fakntastické.:))) moc se těším.

    OdpovědětVymazat
  4. Téma fantastické. Musím se přiznat, že za těch 29,5 roku už jsem někdy tak imunní, že ani nevnímám.

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu pěkné téma Didi, s čím Tě tak vytočil drahý, že se Ti to téma nabídlo? Mě včera například můj drahý (jsme spolu "pouhých" 21 let) vytočil, kdy otevřel poslední, výbornou - opravdu poslední - sklenici lesního medu, nezavřel jí a odjel s dětmi na lyže. Já byla po noční tak jsem chtěla jít spát, ale před tím jsem ještě chtěla umýt pánev od masa, které se peklo den předtím a tak jsem ten olej nalila do sklenice kde vylívám použitý olej a pak když se naplní tak jí vyhodím, a já to nalila do toho nezavřeného medu!!!! Byla jsem tak vzteklá, že místo spaní jsem si šla sednou k PL a makala jsem 3 hodiny, a než drahý přijel, tak mě to přešlo.... Ale stejně mi to nedalo a když přijel, tak mu to říkám a on na mě svou letitou hláškou : " Tak to nehroť", tak to mě nas..l znovu a šla jsem hned spát, aniž bych jim nandala oběd..... tak to je jedna z jeho hrůz, které mě dovádí k nepříčetnosti... no trochu jsem se rozepsala... ale to by se dalo psát do aleluja.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Jaruš, to mi připomíná, že do challenge můžete přihlásit NEOMEZENÉ množství příspěvků!!! :D :D :D

      Jinak co z toho plyne? Nechat mastné pánve manželovi a po noční jít rovnou spát!!!

      Vymazat