pondělí 7. července 2014

Monika - Můj Project Life (21. týden)

Foto a text: Monika P.

Můj 21. týden se nese ve veselých barvách a na celou dvoustranu jsem použila kolekci DIY od Simple Stories. Tato kolekce je nádherná a úžasně variabilní. "Áchala" jsem při vybalování každého balíčku této kolekce :-))

V angličtině se zkratka "DIY" používá především v kutilství a znamená "Do It Yourself" (udělej si sám), ale Simple Stories si se zkratkou vyhráli a v jejich podání to znamená "Design It Yourself" (navrhni si sám). Takže s touto kolekcí si budete vytvářet kartičky podle vašich představ a nebudete limitováni předpřipravenými designy kartiček.
 

Pokud bych měla vybrat jeden jediný můj nejoblíbenější element z celé kolekce SS DIY, tak jsou to určitě kraft výřezy. Nádherně doplňují barevné kartičky a můžete je vrstvit a kombinovat dle libosti.


Když před sebe položíte prázdnou kartičku, která má jen barevný okraj, tak si řeknete ... ha, a co s ní?? :-)) Naštěstí celá kolekce je velmi bohatá, takže v tomto případě jsem si i já vybrala. Kartička je ze sady DIY Boutique a jsem opravdu ráda, že SS nezůstali jen u těch jednobarevných kartiček (a vlastně i ozdob). Takže asi nejlepším nápadem se mi jeví kombinovat  právě design DIY Boutique a DIY jednobarevné ozdoby/kartičky.


Co mě naprosto nadchlo, jsou razítka, která v této kolekci najdete. Nejen, že jsou tam různé nápisy a ikonky, ale najdete tam i design "washi pásek", se kterými můžete snadno vytvořit třeba borduru na okraji kartičky. A jestlipak máte také svého Angry Birds?? :-)


Ve středu 21.5. jsem měla svátek a tak jsem si vytvořila kartičku speciálně pro mně :-) Ta kombinace pestrých kytiček a "kraft" bubliny je prostě úžasná. Názvy dnů v přehledu týdne jsou natištěné pomocí razítek a zbytek jsem dopsala rukou - snažila jsem se, aby to bylo trošku podobné písmo :-)
 

Jedno dopoledne jsem Marťovi oznámila, že půjdeme nakupovat. Tak Marťa si šel pro peněženku ... to je přece logické, že :-)) Velmi jsem si oblíbila průhledné nálepky v černé a bílé barvě, které k této kolekci jsou a můžete je použít nejen na fotky, ale i na kartičky samotné anebo z nich vytvářet nápisy na samolepkách.
 

A tady už je moje kytička k svátku! Praporková girlanda je vyrobená pomocí látkových samolepek - ty jsou taky báječné. Opět svou neutrálností odrazí ty křiklavé barvy.
 

Toto bylo poprvé, co jsem vytáhla sandály :-) Už aby přišlo pravé léto.
 

Někdy se stane, že potřebujete stránku nějak sjednotit a to je pak nejlepší použít velkou 12"x12" čtvrtku a rozstříhat si jí podle potřeby. Přesně to jsem udělala na druhé straně a použila jsem papíry z kolekce DIY Boutique. Navíc jen málokdy máte k dispozici čtvercové kartičky do kapes 4x4. Na to se hodí i malé papíry 6"x6".



O víkendu se konala Kreativita-Hobby a tam jsem samozřejmě nemohla chybět. Chodím tam hlavně na čumendu - co je nového, prohlédnout si produkty naživo, vyzkoušet si nové techniky ... A tentokrát jsem si udělala i své vlastní "Apták" tričko :-) Mám z něj velikou radost!




Zatímco jsem si užívala Kreativitu, Luděk hlídal Marťu. A tak aby si aspoň v neděli trochu oddychl (vlastně tedy my oba), tak jel Marťa s babičkou na Lány na zahradu. Počasí bylo krásné, tak si to tam hezky užili.
 

Nakonec jsem si udělala koláž z Mixed Media techniky, kterou jsem vyzkoušela na jednom z workshopů. Přes fotku je použitý foto filtr s nápisem a hned to celé fotce dodá úplně jiný nádech. Je to alternativa těch průhledných samolepek a vypadá to moc pěkně.
 

Takže to byl náš 21. týden. Doufám, že příznivce DIY kolekce od Simple Stories jsem trochu inspirovala a těším se u příštího týdne na viděnou.

Monika

1 komentář:

  1. Vaše stránky jsou úchvatné, nemůžu se vynadívat a čekám na každý další příspěvek. Chci také začít, ale stále to odkládám.... a hledám inspiraci. Vy jste teda fakt jednička !!! To budou mít příští generace krásné vzpomínky !!!!!!

    OdpovědětVymazat