pátek 19. září 2014

Mini distress inkousty - už jste zkoušeli?

Foto a text: Ilona Č.

Distress inkousty…. Mám jich docela pěknou řádku. Mám je moc ráda a vzhledem k tomu, že je často při nejrůznějších technikách využívám, rozhodla jsem se "jít" i do malých distressových polštářků. A k nim jsem si u Didi v obchůdku pořídila i kulaté aplikátory a náhradní houbičky.


Jedna z technik, která sice není nová, ale díky těmhle mini polštářkům zase ožívá, je obarvení vnitřku embossovací kapsy a následné obarvení papíru… Mini distressy jsou akorát do ruky a dobře se s nimi pracuje. Využila jsem jejich velikost (malost) a aplikovala jsem je na jednu stranu embossovací kapsy. Naaplikovala jsem několik barev a pokropila je vodní sprškou z misteru.


Do kapsy jsem vložila akvarelový papír, kapsu zavřela a projela Big Shotem. Barva se otiskla tam, kde není embossovaný motiv. Ten - neobarvený - vystoupl.


Pak jsem kapsu omyla a vzala další barvy. Naaplikovala jsem je na protilehlou stranu kapsy a opět postříkala vodou, uzavřela a projela Big Shotem.


Když jsem motiv vyndala, tentokrát se papír obarvil uvnitř vytlačeného motivu. Vzala jsem kulatý aplikátor a kontrastním inkoustem jsem obarvila zbývající plochu.


A tady se zastavím a musím vám říct jednu vychytávku, které jsem si všimla v nějakém instruktážním videu :-) Polštářek po použití sundali a uložili do spodní části krabičky. Velikost je taková, že se tam polštářek akorát vejde.  


A tady už jsou hotové projekty z potištěných a embosovaných kartiček…




 Děkuji za návštěvu :-)

3 komentáře: