úterý 16. září 2014

Monika - Můj Project Life (22. týden)

Foto a text: Monika P.
 
V poslední době mne inspirují taková PL, která jsou vyvedená v pastelových a jemných barvách. Krásně pak ladí i k tmavším fotkám a celou stránku prozáří. Jelikož jsem si své kartičky od Becky Higgins rozdělila podle barev, mám teď větší přehled o barevnosti svých kartiček, a tak se mi s nimi dobře pracuje a snadno najdu barvu, kterou potřebuji. Já totiž scrapuju podle barev. Jen občas se mi stane, že scrapuji nějakou kolekci - ale přiznejme si, kdo má kdy kompletní a úplně celou kolekci, že :-))


Většina kartiček, které jsem používala, je z kolekce Coral do Becky Higgins. Jelikož jsem potřebovala také kartičky velikosti 4"x4", tak jsem tyto kartičky doplnila o různě barevně ladící papíry 6"x6". Ale čtvercové kartičky si můžete oříznout i z kartiček 4"x6" - pokud vám jich nebude líto :-)
 


Titulní stránka je velmi jednoduchá. Použila jsem na ni 6"x6" papír z kolekce od MME a vybrala jsem papír s horkovzdušnými balóny - ten obrázek sám o sobě je krásná ozdoba. Nápis "Week" je narazítkovaný razítky od Simple Stories a razítkovala jsem se stínem, tzn. že razítko natisknete, pak ještě 1x či 2x otisknete vedle na papír a zbytkem inkoustu přetisknete nápis ještě jednou, ale trochu jej posunete a tím vám vznikne krásný stín. Intenzita toho stínu záleží jen a jen na vás. Číslo týdne je ze samolepicí abecedy od American Crafts. No a ozdobila jsem to vellumovou samolepkou a dřevěným srdíčkem. Hotovo!
 

No a samozřejmě jsem zase doodlila :-) Následující kartičky jsou opět z papírů 6"x6". Co jsem si velmi oblíbila, jsou fotky o velikosti cca 7,5 x 7,5 cm. Dám si je do čtvercové koláže v PicMonkey (4 na stránku), udělám mezi nimi dostatečně velké bílé mezery a nechám si to vyvolat jako fotku 15x15 a mám pak 4 fotečky, které se mi vejdou i do kapes 3x4. Opravdu super! Tahle fotka je z úterka, kdy jsme se s Marťou vraceli z našeho posledního cvičení a Marťa vždycky po 200 m začne fňukat, že chce na koníka :-)
 


Tato kartička je názornou ukázkou toho, jak se dá z kartičky 4"x6" krásně udělat kartička 4"x4". Kartička je ze sady Coral od BH a tyto kartičky jsou, mimo jiných barev, v krásné modro-zelené barvičce (já se té mé závislosti na té modré, zelené a tyrkysové asi nezbavím :-)). Ta textová bublina posloužila krásně na journaling. Kartička je z mé další kontroly ve Světě zdraví.
 

Zase jsem si po dlouhé době nechala udělat řasy a schválně jsem si na Slevomatu vyhledala takový salón, který dělá Emporio Lashes. Bohužel jsem nebyla moc spokojená :-( Tady jsem opět použila jednu z mých malých foteček. A vůbec nevadí, že na kartičce překrývá ten proužek pro nadpis. Kartička je opět ze sady Coral od BH a dozdobeno je stříbrnými flitry, samolepkami od Simple Storie z kolekce A Charmed Life a kovovou svorkou ve tvaru hvězdičky.
 

V poslední době jsem si moc oblíbila takovéto vlaječky. Krásně stránky zpestří, dodá jim 3D vzhled a je to zase něco jiného. Já jsem použila vlaječku od Basic Grey
 

Tady už jsou fotky z našeho pohodového víkendu na Lánech. Bylo krásné počasí, i když to nebylo úplně na krátké tričko. Na journaling u fotek jsem použila ty úžasné výseky z kolekce DIY od Simple Stories a přichytila jsem je mini sešívačkou. Na prostřední kartičku se mi krásně vešly další dvě čtvercové fotečky.
 



A tady už je vidět, jak se ty čtvercové fotečky krásně vejdou na malé kartičky. Dozdobila jsem je doodlingem a podložila kousky papírových rozetek.
 

Tyto kartičky jsou dozdobené dle mé potřeby. Někdy se vám ten originální nápis tak úplně nehodí, tak není problém si jej upravit a pomocí samolepicích písmenek či vlastnoručního psaní si je trošku upravit, doplnit. 
 

Marťa je rozený zahradník :-) Na zahradě si opravdu vyhraje a rád pomáhá. Poslední fotečka je fotečka Marťova nového kamaráda :-) Dostal ho od babičky k Mezinárodnímu dni dětí. 
 

Takže to je pro dnešek všechno. Doufám, že jste aspoň na nějaké kartičce našly inspiraci a budu se těšit opět na příště.

Monika

2 komentáře: