středa 11. února 2015

DIY tutoriál... Přáníčko se "shakerem"

Už chvíli mám na stole zimní kolekci od Simple Stories - Snow Fun. I když za okny žádná velká zima nepanuje, stejně jsem se na jejich sněhuláky, rukavičky, brusličky a další zimní motivy těšila. Chvíli jsem přemýšlela, jak s papíry naložím, ale když se mi asi už po sté podařilo rozsypat pytlíček s flitry, rozhodla jsem se, že vám jako inspiraci pro tentokrát připravím přáníčko se "shakerem" (česky chrastidlem).


Způsobů, jak chrastidlo vyrobit je pěkná řádka, já vám dnes ukážu, jak vyrobit ploché chrastidlo. Celý trik spočívá v tom, že si na Big Shotu (nebo jiné vyřezávací mašince) vykrojíte do dvou papírů (jeden barevný, jeden podkladový) vámi zvolený tvar. Ať už je to hvězdička, kolečko nebo srdíčko, doporučuji řezat oba papíry zároveň, abyste zajistili, že se vám budou pěkně překrývat. 

Obě čtvrtky oblepíte okolo hvězdičky oboustrannou lepicí páskou a přilepíte na ně průhlednou fólii. Následně stejným způsobem okolo výřezu (a taky podél stran) oblepíte i jednu čtvrtku s již nalepenou fólií - taky hezky u kraje, aby vám později flitry nezapadávaly (nebo alespoň ne moc :-D). Čtvrtku položíte na stůl, opatrně na ni vysypete směs flitrů a obě čtvrtky následně slepíte k sobě. Voila - "shaker" je na světě.

Další skvělé návody na výrobu přání s chrastidlem najdete na youtube (skvělé např. tady nebo tady).


Já jsem shaker nalepila na bílý přáníčkový základ pomocí pěnové pásky. Přáníčko jsem pak doplnila modrou pavučinkou a na samolepící mřížku jsem gelovými kapkami připevnila knoflík ozdobený provázkem baker´s twine. Spodní část jsem ozdobila samolepkou od Simple Stories (z kolekce Snow Fun) a nápisem, který jsem natiskla na bílou čtvrtku. Aby na přáníčku lépe vynikl, okraje jsem přetřela mým oblíbeným distress inkoustem (odstín Tumbled Glass).



Tak co? Líbí vám třpytivý "shaker"? Mně moc, takže doufám, že i vy se do něj brzy pustíte!

Krásné a kreativní dny přeje

2 komentáře:

  1. jej ten štrikovaní papier je dobrý :) normálne som sa pozastavila nad ním a hovorila som si, ako to tam ta ženská natiahla a nalepila, ten kus štrikovania, aby to bolo také pekne rovné : )))

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektní chrastidlo! Tahle kolekce od SS prostě nemá chybu...



    OdpovědětVymazat