středa 4. února 2015

Inspirace... in love with you / přání

Je tu ďalší týždeň a ja prinášam novú valentínsku inšpiráciu. Prianie v jemných farbách, jednoduché, minimalistické a pritom veľavravné a nežné :)


Prianie je tentoraz vo väčšom formáte 13 x 13 cm. Biely podklad je zdobený kvapkami v červenej farbe, následne som použila papier z kolekcie Hugs & Kisses od Simple Stories s pergamenovým papierom, ktoré som previazala motúzom baker´s twine.


Prianiu dodáva jemnosť krajka z okrajovej raznice, tekuté perly a tiež srdiečka z lepenky.


A čo vy? Podarilo sa vám už niečo s valentínskym nádychom vytvoriť?

Majte sa krásne a nezabudnite sa dnes usmievať ;)

1 komentář:

  1. Ksakru... to je taky tak pěkný... kdy mám mít čas dělat všechny ty přáníčka a zpracovávat náměty a nápady, co tu každý den nacházím? Přestaňte nás tím zahlcovat, nebo mě klepneeeee :-D Moje děti chtěj maminku :-DDDDD

    OdpovědětVymazat