sobota 14. března 2015

Kurz cardmakingu od Pretty Papers v Praze

Tak se to povedlo a v Praze proběhl můj první kurz "Cardmaking aneb Výroba přáníček" pod záštitou Pretty Papers! A bylo to famózní!


Kurz cardmakingu v Praze

V Atelieru K1 na pražských Vinohradech se nás jednoho březnového večera sešlo celkem sedm...a já. Krásné, mladé a (jak se posléze ukázalo) talentované slečny byly prozatím scrapbookově téměř nepolíbené, a tak jsme první hodinku strávily představováním základních pomůcek, materiálu a různých scrapbookových technik. I přes to, že jsem na ně během takové chvilky vychrlila takové množství informací, nezalekly se a pustily se po hlavě do tvoření.

Kurz cardmakingu v Praze

Připravená jsem pro ně měla vzorová přáníčka, která už tak dobře znáte z blogu nebo Pinterestové nástěnky Pretty Papers. To aby se slečny mohly inspirovat a každá si domů přinesla minimálně jedno hotové přáníčko. Sama si totiž pamatuji, jak jsem na svém prvním kurzu první hodinu doslova tápala mezi všemi těmi barevnými papíry, razítky, šablonami pro Big Shot a nepřeberným množstvím kytiček, knoflíčků, stužek... A za boha se nemohla rozhodnout, s čím začít. No, vždyť víte, je toho pro začátek opravdu hodně.

Kurz cardmakingu v Praze

A tak se tvořilo, stříhalo, lepilo a povídalo. A bylo u toho vůbec spoustu legrace. Na konci večera se pak na "výstavce" sešlo tolik úžasných přání, že jsem nevěděla, které fotit dřív, a tak jsem je pro jistotu vyfotila všechny najednou. 

Kurz cardmakingu v Praze

A co bylo pro mě osobně nejdůležitější? Že my holky, co trávíme většinu času v kancelářích u počítačů, jsme se sešly jak to bývalo kdysi, udělaly kus práce rukama a strávily společně úžasný večer. Snad nebudu mluvit jen za sebe, ale domů jsem jela šťastná a spokojená. A už teď se nemůžu dočkat dalšího pokračování.

Třeba příště i s vámi! Budu se těšit!

Žádné komentáře:

Okomentovat