úterý 14. dubna 2015

Inspirace... "I AM" přáníčko

Každé jaro napjatě očekávám nové kolekce od Simple Stories a nejinak tomu bylo i letos. Ta první - "Enchanted" - je růžová a princeznovská a ve svých příspěvcích vám jí představily Deny a Danielka. Já jsem si na starost vzala tu druhou "I AM" a vytvořila jsem pro vás inspiraci v podobě přáníčka. I když jak tak na něj koukám, pro princeznu by se možná hodilo taky, co říkáte? :-)


Dlouho jsem se nemohla rozhodnout, zda zvolit bílý nebo zlatý základ. Ale zlatá "frčí", a tak nakonec vyhrála. Všechny papíry, které jsem na přáníčko vrstvila, jsou právě z kolekce "I AM". Stejně tak nápisy, které jsem vystřihla z "I AM" kartiček pro Project Life, které jsou mimochodem taky moc povedné. Chipboardové srdíčko - to větší - jsem přetřela gessem a okraje distress inkoustem (odstín Iced Spruce). 


Poslední dobou jsem si zvykla kupovat kompletní sady papírů i s chipboardy, svorkami a samolepkami. Člověk si tím dost ulehčí tvoření, protože mu pak všechno pěkně ladí. Tady si ale hned budu trochu protiřečit, neb svorka se srdíčkem je sice taky od Simple Stories, ale z jejich svatební záležitosti "The Story of Us". Pod zlatý nápis jsem přišila vellum a přáníčko jsem ještě v rozích dozdobila několika zlatými perličkami.


Tak co říkáte na "I AM"? Já jsem nadšená! Mám moc ráda tyhle pastelové odstíny a těch je tahle kolekce plná. Taže ať už se necháte inspirovat pro tvorbu přáníčka, nebo budete tvořit svůj Project Life, věřím, že si ji zamilujete stejně jako já!

Krásné a kreativní dny přeje

8 komentářů:

  1. Opět moc krásné, prostě Tobě jde vše tak krásně... Už si připadám blbě, jak pořád jen chválím, ale nemůžu si pomoct :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji, ono s těmi krásnými papíry to jde tak nějak samo! :-)

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Dianko moc hezké !! Já z ní teď lepila PL a je opravdu moc povedená :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné, zlatá je v kurzu, takže i trendy. Prostě úžasné! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné přání! Jednoduché a elegantní :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za milé komentáře, holky! :.-)

    OdpovědětVymazat