úterý 5. května 2015

Inspirace... Bella Rouge podruhé

Kdo má rád kombinaci šedé s růžovou - tak jako já - už má rozhodně doma kolekci Bella Rouge - tak jako já. Jsou to přesně ty papíry, které máte po vybalení z krabice nutkání okamžitě použít a něco pěkného z nich vytvořit. A jakmile uvidíte roztomilé chipboardy, pak je jedno něžné dívčí přáníčko téměř povinnost.


Na čtvercový papírový základ jsem 3D čtverečky nalepila papír z kolekce Bella Rouge a přišila k němu vellum. Jako další vrstvu jsem použila bílou čtvrtku, kterou jsem projela Big Shotem a naembossovala pomocí úžasné embossovací kapsy s miniaturními srdíčky. Přidala jsem chipboard s nápisem a kartonová srdíčka. Pod ně ještě obyčejnou nit a stříbrnou washi pásku. A nakonec taky pár průhledných flitříků, které dodají parádní lesk.


...uvnitř pak vypadá přáníčko takhle.


Tak co vy na to, už jsme vás Deny a já zvládly na tuhle kolekci navnadit?!

Krásné tvoření přeje

Žádné komentáře:

Okomentovat