čtvrtek 4. června 2015

Přáníčkový kurz v Praze

I v květnu jsme na pražských Vinohradech přáníčkovali - už potřetí tento rok. Poprvé však v plném počtu osmi žen, a tak jsem bezezbytku zaplnily celý atelier. A to nejen co se prostoru týká, ale taky pohodovou atmosférou, která po celý večer panovala.


I tentokrát jsme začaly teoretickým základem, ačkoliv mezi účastnicemi byly i dámy srapbookingu znalé. A to proto - což mě samozřejmě nejvíc těší - že již byly na některém z předchozích kurzů a papírové hrátky je nadchly natolik, že přišly tvořit znovu.
 

Musím přiznat, že tentokrát jsem nepřipravovala žádný vzor, respektive posbírala jsem doma různé svoje přáníčka pro inspiraci. A tak především ženy-nováčci po seznámení se základními pomůckami postávaly bezradně u barevných papírů a ne a ne se rozhodnout který, protože všechny jsou tááááák krásné a je jich škoda...


Brzy ale všechny našly ten svůj papír a svou inspiraci. A pak už se pomalu začaly rodit první výtvory, na které mohly být jejich autorky patřičně hrdé. Co přáníčko, to originál a krása střídala nádheru. Posuďte samy, jak jsou české ženy šikovné.


Večer opět uběhl jako voda, "zdrblo" se, co se dalo - svatby, děti, chlapi... No, prostě babinec jak má být. Nezbývá mi tedy než i pro tentokrát poděkovat všem, které dorazily, protože i po třetí to bylo super. A i po třetí jsem odcházela z atelieru s příjemným pocitem a s tím, že nás scrapbookově postižených je zase o několik víc.


Příští kurz cardmakingu v Praze bude ve "vintage" stylu a proběhne v druhé polovině června. Sledujte stránky Pretty Papers a třeba se uvidím i s Vámi.

Těším se už teď!

Žádné komentáře:

Okomentovat