pondělí 19. října 2015

DIY TUTORIÁL... MIXED MEDIA SRDCE

Dnes som si pre vás pripravila návod na mixed media dekoráciu - srdiečka. Pôvodne som mala v pláne spraviť video tutoriál, ale keď som mala nachystané všetky veci zistila som, že nie je doma statív...tak som sa aspoň snažila o zachytenie všetkých krokov na fotkách.


Srdiečko je z drevenej lepenky, na jeho ozdobenie som použila gázu, čipku, lepenkové výseky a papierové kvety. 


Srdce som natrela bielym gessom a vysušila teplovzdušnou pištoľou.


Na srdce som nalepila gázu.


Gázu som po okrajoch ostrihala podľa srdiečka, opäť natrela bielym gessom a vysušila.


Gázu som štetcom nafarbila hnedým tušom v spreji a vysušila. Nasledovalo niekoľko ďalších farbení sprejom, po každom farbení som srdce poriadne vysušila teplovzdušnou pištoľou, takže tú je naozaj dobré mať.


Celé srdce som nasprejovala sprejom Lindy´s Stamp Gang Crow´s Nest Copper.


Druhé farbenie bolo sprejom Lindy´s Stamp Gang Peony Scarlet Red.


A napokon ešte raz Crow´s Nest Copper.


Na srdce som prilepila vystrihnutý kúsok čipky.


Potom som si nafarbila lepenkové výseky - ozubené kolieska a krídla, ktoré som odstrihla zo srdiečka. Použila som už spomenuté dva spreje LSG.


Všetko som prilepila na srdce.


Niektoré miesta srdca, čipky, gázy a ozdôb som štetcom nafarbila farbou Inka Gold Copper.


Prilepila som papierové ruže, ktoré som tiež jemne pretrela po okrajoch Inka Gold.


Na záver som celé srdce po okrajoch nafarbila hnedým pečiatkovacím tušom.


A tu je výsledok:




Spravila som ešte jedno srdiečko, v modro-čiernych farbách. Médíá a farby som použila rovnaké, akurát iné farebné odtiene.


Prajem krásny deň

5 komentářů: