pondělí 14. prosince 2015

DIY TUTORIAL... Darčekový obal na kartu

Vianoce sa pomaly, ale isto blížia, a tak som si pre vás dnes pripravila návod na výrobu darčekového obalu na darčekovú kartu.Vybrala som si kolekciu papierov Snow Queen od Galeria Papieru. Táto kolekcia je veľmi krásna, jemné vzory vločiek a hviezdičiek v svetlo modrej a béžovej farbe.


 Základ obalu je obdĺžnik v rozmere 12,5 x 27 cm. Ten som si rozdelila na tri časti - 8,5 cm, 9,5 cm a 9 cm - a tieto časti som ohla.



Potom som si vyrezala obdĺžnik v rozmere 12,5 x 9,4 cm, do ktorého som spravila dva šikmé zárezy. Tie sú dlhé 6 cm, v spodnej strane kartičky začínajú 5 cm od okraju, na vrchnej strane je to 1,5 cm od okraju. Do týchto zárezov sa vsunie karta.


Na spodnú stranu tejto kartičky som nalepila obojstrannú lepiacu pásku a vlepila som ju do strednej časti ohnutého obalu.



Po zasunutí karty bude obal zvnútra vyzerať takto:


Obal sa uzatvára samolepiacim penovým kolieskom.


Obal som si jemne dozdobila vločkami a štrasovými kamienkami. Tento môj je zimný, vianočný, ale myslím že sa dá spraviť a ozdobiť na akúkoľvek príležitosť.



Prajem krásny deň


Žádné komentáře:

Okomentovat