čtvrtek 24. prosince 2015

INSPIRACE... LAYOUT "MALÝ JEŽÍŠEK"

Na nejsvátečnější den v roce jsem pro inspiraci připravila stránku s naším malým "Ježíškem". A ať jsou barevné trendy na Vánoce jakékoliv, nakonec vždy vyhraje klasika v zelené, červené a zlaté...


 Podkladovou čtvrtku v neutrálních šedivých tónech jsem přetřela čirým gessem,na několik místech přes šablonu nanesla zlatou embossovací pastu, přestříkala svými nejoblíbenějšími spreji  Lindy's Stamp Gang (pro ty, co nemusí třpyt je teď v e-shopu najdete v rozličných pestrobarevných sadách i bez třpytek) a sem tam přidala pár otisků černým voděodolným inkoustem.


Pod fotografií je přilepeno několik obdélníků ladících papírů.
Dlouho předlouho mi trvalo naučit se bez obav stříhat do nové krásné 30tkové čtvrtky, i když jsem potřebovala jen menší pruh papíru. Stejně tak "nešetřit si" žádné krásné ozdůbky na jindy. Tyhle věci jsem si předsevzala už na začátku roku a snažím se jich držet...
Pod papíry vykukují filigránové chipboardy a pod fotkou je stočená obyčejná černá nit. Zdobila jsem červenými papírovými kvítky, samolepícími chipboardovými samolepkami od Mambi, (některé jsou zdobeny jemnými glitry a krásně se třpytí), svorkami, samolepícími nápisy a černobílou washi páskou.


Celou stránku jsem na závěr jako dárek několikrát obtočila bavlněným provázkem a nalepila titulek z thickers pěnových písmenek.


 A ať už u Vás dárky nosí Ježíšek, Santa Claus, Père Noël nebo děda Mráz, přeji Vám za sebe i celý Design Team Pretty Papers především to, ať dnešní slavnostní den prožijete v dobré náladě se všemi těmi, které milujete nejvíc...

Krásný Štědrý den!

Žádné komentáře:

Okomentovat