čtvrtek 3. prosince 2015

INSPIRACE... LAYOUT "TWINKLE TWINKLE LITTLE STAR"

Od doby, kdy se mi narodil syn, tisknu a lepím samé miminkovské fotky. Mezi nimi je jedna, na které má náš maličký jen pár hodin a mě dokonale zapadá do té pravé poklidné, laskavé a vše milující vánoční atmosféry. Tentokrát to budou samé hvězdičky a spoustu třpytu...


Na podklad v šedých tónech naimpregnovaný čirým gessem jsem tradičně nanesla první strukturu přes šablonu. Protože je podklad trošku fádní, použila jsem čirou embossovací pastu smíchanou s pár kapkami modré barvy ze spreje a špetkou perfect pearls. Čiré medium nádherně umocní barvy i perleťový třpyt a stránka se tím okamžitě projasní. Pár motivů jsem obtáhla černým fixem a některé hvězdičky na papír ze šablony přímo obkreslila.

Z barevně ladících papírů jsem nařezala různě velké obdélníky, poskládala je a secvakla sešívačkou. Ještě kousky washi pásky a podklad pod fotku je připraven. Stačí nalepit vybranou fotografii, dozdobit a na závěr postříkat pár kapami modrého spreje, bílým rozředěným gessem a nezapomenout i na zlatou akrylku.


Stránku jsem zdobila kartonovými výseky hvězdiček. Ty přírodní jsou embossovány černě a zlatě. Pod fotografií je stočen textilní drátek a obyčejná černá nit. K tomu pár hřebíčků, acetátový výsek s nápisem, Timova písmenka, enamelky a taky úžasné trendy transparentní samolepky.


Ještě pár detailů k prozkoumání...







MM je úžasný relax, zkuste to! Přeji radostné tvoření!

8 komentářů:

  1. Jituš opět nádhera! Krásné barevné sladění. Děkuji za inspiraci.

    OdpovědětVymazat
  2. jito, nadherne!!!! a priznej se, ze ty zvukem horkovzdusne pistole syna uspavas a zabijis tak dve mouchy jednou ranou :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Jani, myslím, že jsi na to kápla :-)

      Vymazat
    2. Jojo, holky, je potřeba ho zvykat pěkně od malička :oD

      Vymazat
  3. DĚKUJI za krásné komentáře, mám radost, že se LO líbí... :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle je dokonalost. Obdivuji takové krásné stránky. Tohle se snad jednou naučím.

    OdpovědětVymazat