pondělí 8. února 2016

INSPIRACE... JEŠTĚ PÁR VALENTÝNEK

Sotva zmizely z výloh poslední zbytky vánočních dekorací, obratem je vystřídaly záplavy růžových a červených srdíček. A na internetu a v médiích se zase rozproudí diskuse o tom, zda slavit či neslavit a jestli první máj přece jen není lepší... Ale ruku na srdce, která z Vás kromě polibku pod třešní dostává na prvního máje také květiny? A i když Valentýna nijak zvlášť neslavíme, koupit kytici mi můj drahý muž nikdy nezapomene. Ode mně na oplátku dostane samozřejmě Valentýnku. A nemusí být nutně pokrytá spoustou červených srdíček...


Na obě přání jsem použila skvělé čtvrtky od UHK Gallery. Papíry mají krásné jemné dekory a hlavně vysokou gramáž! (Prostě perfektní i na moje milovné Mixed Media techniky...) A protože jsem se tentokrát chtěla vyhnout výrazným barvám, volila jsem jemný béžový podklad, okraje papírů jsem důkladně otřepila ničítkem, pomocí houbičky je nabarvila distress inkousty a doladila pár kapkami sprejů.



Zdobila jsem, tedy mimo papírových kytiček a kamínků, hlavně úžasnými chipboardovými samolepkami Crate Paper (asi nejsem sama, komu přijdou báječné, i přes opakované naskladnění už jsou opět vyprodané :)).  Jsou to pořádní tlouštíci (samolepky mají na výšku dobré 3 mm), ale o to víc na všech projektech vyniknou...



U mátového přání jsem si pohrála s trochu netradičním matriálem - textilním drátkem. V e-shopu jej najdete v černé a béžové variantě a dá se z něj vytvarovat spousta zcela originálních dekorací: mimo srdíčka třeba lístky, kroužky, slova, rámečky či cokoliv jen a jen podle Vaší fantazie.



Přeji krásného Valentýna Vám všem!

3 komentáře:

  1. Moc pěkné a ty barvy. To lahodí oku. Šťastný bude ten obdarovaný. Drátky-super nápad.

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko obě jsou nádherná a ta drátková srdíčka - pecka !!! :-)

    OdpovědětVymazat