čtvrtek 24. března 2016

DIY INSPIRACE... Tapeta do akvária

Před časem jsem pořídila dětem rybku. Bojovnici pestrou. Je to rybka nenáročná, péči o ní zvládnou i menší děti. A nevyžaduje ani velký prostor akvária se všemi zařízeními jako je světlo nebo vzduchování. Pořídili jsme jí tedy takové malé betárium, s kamínky a tapetou... Jenže tapeta se mi moc nelíbila. Byla taková tmavá, nudná.... A tak mě napadlo, tapetu vyndat a udělat rybce tapetu novou. Pokud se vám můj nápad líbí a máte doma také takové akvárko, pojďte si se mnou udělat tapetu podle vlastních představ.


Budete potřebovat akvarelovou čtvrtku. Na tu si položte původní tapetu z akvária a obkreslete si její tvar. Poté jej vystřihněte.


Pomocí vodního štětce (nebo jakéhokoli měkkého štětce a vody) si na zvlhčenou akvarelovou čtvrtku po celé její ploše naneste několik odstínů modré barvy. Odstíny do sebe nechte zapíjet.


Celou plochu, která je ještě mokrá můžete posypat solí. Sůl se postará o hezký efekt.


Po zaschnutí barvy si přes šablonu naneste na tapetu na několika místech bílé gesso. Nechte zaschnout.


Tapetu nainstalujte do akvária a máte hotovo.


Nový design je na světě.


Jestli se líbí i rybce, to nevím, ale nám doma rozhodně :-)

3 komentáře:

  1. Tak to je super nápad, mohla si jí přimalovat kámošku.

    OdpovědětVymazat
  2. Že se dá scrapovat i pro rybičky, to by mě vůbec nenapadlo :-)
    Prima nápad ! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ilonko, já se chci v příštím životě narodit jako rybka a žít u vás doma. Mít v akvárku MIXED MEDIA tapetu, to je pro mě SEN!!! Perfektní nápad!

    OdpovědětVymazat