pátek 8. července 2016

PROJECT LIFE S MARKÉTOU... KVĚTEN 2016

Dnes jsem  pro vás nachystala můj další PL příspěvek. Kdo čtete pravidelně, víte, že jsem se pustila do nového stylu - SMS PL - stále uvažuji o patentu :-)))  Zdálo by se, že s velkou koláží a 4mi kartičkami budu v klidu stíhat. No jenže! Jsem už plně zařazena v pracovním procesu a ani touto metodou se mi nepodařilo udržet můj skluz na uzdě :-( Došlo tedy na upgrade - Super SMS PL. Ano, řešení je lepení po měsíci a po chuti !


Zjišťuji, že čím míň lepím kartiček, tím větší práci mi dá je vybrat. A opět to dopadlo tak, že jsem sáhla po jednobarevných papírech a z celé sady So Fancy od Simple Stories jsem použila jen samolepky a chipboardy.


Stránku mám v kapse, která patří mezi doplňkové a je to druhá strana mé rozkvetlé  průhonické stránky, kterou jsem vám už ukázala před 3mi týdny. A jelikož jsme tam byly v květnu, všechno pěkně časově sedí.


Na základ kartiček jsem použila tmavě modrý a světle šedý papír a doplnila abecedou a ozdobami z výše uvedené So Fancy.


Vrátila jsme se k tisknutým textům, který kombinuji s řezáním na plotru. Je to super a už jsem to zmínila v mém předminulém článku. Hlavní výhoda je, že si nakreslím rámeček pro text a ten po vytištění vyříznu. Můžu si text upravit do jakékoli velikosti i tvaru a nemusím ho pasovat na místo na vybrané kartičce.

Tady bych ještě zmínila Lékaře bez hranic - ano jsem z oboru, takže trochu "postižená" profesionální deformací, ale jsou prostě úžasní. To co dělají a jak to dělají. Přečetla jsem obě knihy Dr. Šebka a být mladá, bez závazků a mít větší kuráž, jedu hned. 


Kolážovala jsem opět v oblíbeném Pic Monkey.



Celý květen jsem pak popsala v odklápěcí kartičce, která je zároveň úvodní, označující měsíc.


No a samozřejmě došlo na velkou koláž. A jelikož je to koláž za celý měsíc, tak je opravdu velká, do celé třicítkové kapsy.


Vyvolávala jsem ji na počkání ve Foto Škoda musela vysvětlovat, co že je to ten Project Life :-)
A jak vypadá náš květen celý pohromadě ? Takhle !


Když listuju tím loňským a hlavně předloňským, je mi líto, že už nemám zaznamenáno úplně všechno. A že já vyfotila a zapsala opravdu všechno! :-) Ale tohle je jediná možnost, jak s PL neskončit a pokračovat. Jsem deníkový typ a moc mě to baví, ale hlavně chci lepit pro radost a ne proto že musím. Takže budu pokračovat takhle měsíčně a občas si to proložím nějakou pěknou stránkou pro radost, jako byly třeba Průhonice a jako bude určitě náš letní Liberec, kterého už se teď nemůžu dočkat !!!

 Na lepenou zase příště !

9 komentářů:

  1. ta velká koláž je naprosto dokonalá, ikdyž lepím po akcích mám stejně skluz a tvé řešení je ještě rychlejší.

    OdpovědětVymazat
  2. báječnééé! a na Liberec už se taky těším a na skluz kašlu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nějaký čas jsem tady články nečetla, ani tvoje...a teď jsem dočetla a vyskočila na mě tvoje fotka :-) Ráda tě vidím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko, je úžasné, že to děláš, jak to děláš a ještě další věci a přitom jsi usmátá! Tvé články i stránky miluji a pokusím se inspirovat, páč můj skluz se nyní zvětšuje a bude hůř! V Liberci si to užijte, budu Vás sledovat online a osobně se těším na podzim!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Markét ta 30ková koláž je bomba! Moc se ti to povedlo!

    OdpovědětVymazat
  7. Celý květen máš fantastický a třicítková koláž - ta je absolutně nej!

    OdpovědětVymazat
  8. Krasa! Vzhledem k memu giga skluzu jsem nezavisle dosla ke podobnemu planu. PS cetla si Tichy dech od dr. Trachty? Taky jim moc fandim, ale radsi osud. ��

    OdpovědětVymazat