úterý 9. srpna 2016

INSPIRACE... Přání s embossovaným pozadím

Při nedávné reorganizaci mé pracovny (přibyl mi druhý tyrkysový vozíček Raskog) jsem procházela svoje zásoby razítek a uvědomila si, že je poslední dobou používám už jen minimálně.  Teď je mám hezky vyrovnané v jedné přihrádce - pěkně na očích - a hned mě napadlo, jak s nimi vyrobit jednoduchá přáníčka.


Čas od času, místo zkoušení dalších a dalších skvělých novinek, není vůbec na škodu vrátit se k těm nejběžnějším pomůckám: Distress inkům a bílému embossovacímu prášku...

Na bílou čtvrtku jsem pár rychlými tahy aplikátorem nanesla distress inkousty. Volila jsem úmyslně výrazné barvy a nehrála jsem si se stínováním přechodů. Další vrstva bílého embossovacího prášku vše utlumí a hodně zjemní.

Velkým pozaďovým razítkem jsem nanesla embossovací medium, důkladně zasypala bílým embossovacím práškem a zatavila pistolí.


Pokud máte MISTI a silikonové či cling razítko, nemusíte se stresovat, pokud otisk není napoprvé perfektní, jednoduše razítko otisknete znova.  Dřevěné razítko je však dobré tisknout na papír podložený kusem látky nebo štosem jiných papírů a důkladně zatlačit uprostřed. Možná dřevěná razítka nejsou tolik praktická, ale zase jsou o dost krásnější než jen obyčejné štočky... :o)

Embossovanou čtvrtku stačí obstřihnout, podložit kontrastním papírem, zlehka dozdobit  a efektní přání jsou na světě! A myslím, že je směle můžete použít i jako svatební blahopřání!






Přeji spoustu zábavy s embossovaním!

6 komentářů:

  1. Jjíťo, nádhera! Úplně si mě nažhavila probrat nasyslený materiál a něco podobného zkusit 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Mám to taky tak, vždy když uklízím najdu něco, co se rozhodnu rychle využít, než to zase založím někam, kde to nebude po ruce :-) Jíťo, jednoduché, ale krásné <3

    OdpovědětVymazat
  3. nádhera! děkuji za připomenutí báječné techniky a máš pravdu, stačí opravdu málo a je to krásně efektní!

    OdpovědětVymazat
  4. Prostě navždy platí, že v jednoduchosti je krás a tahle přáníčka jsou perfektní ! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Přesně tak, v jednoduchosti je krása a tyto se Ti moc povedly ....

    OdpovědětVymazat