sobota 10. září 2016

PROJECT LIFE S MARKÉTOU... PL trochu jinak

Tentokrát mám pro vás nachystaný PL tak trochu jinak :-) a to rovnou za 10 let na jedné stránce. No stránce - spíš obraze :-)


Jak už za ty roky víte, z velké Prahy jsem se před 10ti lety odstěhovala do malebné vesničky Buš. No a sešlo se nás tady víc mladých - tehdy -  třicátníků, nadšenců a sportovců. A jelikož hoši jsou od přírody soutěživí, vymysleli si svůj vlastní závod - triatlon Buš muž. No a já, co fotí všechno, co vidí, celých 10 let poctivě dokumentovala a díky tomu mohlo vzniknout tohle veledílo :-)


Na obraz jsem použila rám z Ikea o velikosti 91x61 cm. Jako podklad je poctivě pomačkaný balicí papír též z Ikea, můj velmi oblíbený a naprosto univerzální :-) Různě jsem ho potrhala a oboustrankou nalepila na ten papír znázorňující obraz v tom rámu. Okraje jsem obstřihla a mohlo se lepit.



Z každého ročníku jsem si postahovala fotky do jedné složky,  a všechny v PicMonkey nakolážovala. Bylo vtipné, jak se za těch 10 let měnily. První jsou focené starým Olympusem, pak novým Olympusem, pak milovaným, nyní už bohužel poškrábaným Nikonem a ty poslední asi 4 ročníky už mobilem. Tím pádem je s každým rokem fotek víc  a víc :-)



Koláže jsem pak tiskla doma na inkoustové tiskárně ve velikosti 20x15 cm.



A aby se hezky hodily k tomu pomačkanému papíru, obstřihla jsem je dětskýma zubatýma nůžkama s nepravidelným vzorem.



Doporučuju fotky prostudovat, je tam spousta vysportovaných fešáků :-) 



Místo letošního roku, jsme dala jen prázdný papír, kam později doplním aktuální koláž. Původně jsme ji chtěla rychle vytisknout už odpoledne, ale to by tam nebyly fotky z udělování medailí a noční párty, tak jsem to vyřešila právě volným místem jen s rokem.



Uprostřed obrazu je fotka zakladetele závodu - Sikyho alias Tomáše Záhorského. Pokud by vám byl povědomý, tak to může být pravda, neb před pár lety pravidelně vaříval v  Prima vařečce :-) A jelikož vaří opravdu výborně, provařil se až do Myslivny na Konopišti a na všechny Expo výstavy snad už 5 ročníků zpátky.

Ten restaurační lístek - to je výsledková "listina" prvního ročníku! Celých 10 let jsem ji měla schovanou a poslední rok už na očích na nástěnce a díky tomu celý tenhle nápad vznikl :-)

Jak vidíte, celkem je tam 13 účastníků - můj muž se sousedem jsou na zdvojeném 10tém místě - a letos bylo asi 130 startovních čísel, nějak se nám to rozrostlo a rozkřiklo :-)


No a poslední asi 4 ročníky došlo i na děti a na hřišti se koná malý dětský závod. Jak závodníci stárnou a zakládají rodiny, museli pomyslet i na zábavu drobotiny :-) A na mě je vždycky vyrobit pro ně medaile. Letos rovných 50. A že je to ročník jubilejní, dala jsme si opravdu záležet :-)


Bála jsem se, jestli se obraz bude líbit, ale po schválení naším nejvyšším už jsem byla  v klidu :-)


Myslím, že kluci byli  překvapeni a já si užila svých 5 minut slávy, když pak obraz visel vedle výsledků a spousta pravidelných účastníků se tam poznala a vzpomínala na veselé historky z minulých ročníků :-)

Tak to je můj PL za desetiletí . Pokud nedoženu skluz co se mi tu hromadí, pořeším to obrazy, rozvěsím jo na schodiště  a bude vyřešeno :-)

Nebojte se velkých ploch a pokud se někdo inspiruju, bude mi ctí a nezapomeňte se pochlubit!

Těším s zase příště Na lepenou!

8 komentářů:

  1. Markétko, jsi hvězda. Já vím, opakuji se, ale to jinak říct nejde! ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju ženy :-) Ono se to lepilo skoro samo, pro mě to bývá jeden z nejlepších dnů a hlavně nocí v roce :-) Ta párty potom ! To bych vám přála zažít :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Super! To musela být radost. Nádherná připomínka, jistě každého potěšila. Jsi šikulka.

    OdpovědětVymazat