středa 30. listopadu 2016

INSPIRACE... BAREVNOST PODZIMU

Sice už nám zima klepe na dveře, ale já jsem podzimní dítě. Miluji krásné podzimní barvy. Užívám si, jak padá listí ze stromů a příroda nám ještě naposledy ukazuje, co umí vykouzlit. Jasné barvy je potřeba si užít dřív než je přikryje bílý závoj sněhu a námrazy. A tak jsem tu s inspirací v podzimních barvách, která je jednoduchá a zvládne ji úplně každý. Nechte se inspirovat a vyrazte do přírody, dokud v ní tyto barvy ještě jsou :-)


Pomůcky:
Bílý papír
Nápisové razítko
Černý inkoust VersaFine Onyx Black
Provázek

Nejprve jsem si natiskla nápis pomocí černého inkoustu VersaFine. Složila jsem ho ze dvou různých sad značky Technique Tuesday. Protože tento typ inkoustu schne delší dobu, použila jsem ho k embossování. Celý nápis jsem jednoduše posypala průhledným embossovacím práškem a vše zatavila. Nápis tak krásně vystoupil. 


Nyní jsem si připravila maskovací kolečko. Nápis jsem zamaskovala, protože jsem se chystala narazítkovat kruh z listí. Určitě si všimnete, že jsem nepoužila maskovací papír. Neměla jsem k tomu žádný speciální důvod, kromě toho, že mi zkrátka došel. Trošku jsem si tedy pomohla podomácku. Použila jsem bloček Post-It a snímatelné lepidlo v rolleru. Není to ideální, protože inkoust při opakovaném nanesení přes lepicí bloček proteče. V nouzi to ale postačí... 
Teď už jen zbývalo vložit vše do MISTI a razítkovat. Vybrala jsem si dvě sady razítek od Paper Smooches - Botanicals 2 a Botanicals 3. Obě dvě sady obsahují krásné motivy listů. Dále jsem si vybrala šest odstínů Dye inkoustů - od béžové po červenou a šla jsem razítkovat. 


TIP:
Při razítkování různých motivů v kruhu doporučuji takzvanou trojúhelníkovou techniku. Tzn., že každý motiv/barvu naneseme do tří bodů. při každé další barvě/motivu se tohoto pravidla držte a výsledek bude vždy působit vyladěně a symetricky.


Teď už zbývá jenom dozdobit. Já jsem použila přírodní provázek a průhledné Enamel Dots se zlatavými odlesky. Vše jsem nakonec podlepila hnědým "Craft" papírem a přání bylo hotovo. 


Pro mě pro letošní rok asi poslední podzimní přání, ze kterého mám ale vážně radost!

Krásný den všem.

3 komentáře: