středa 9. listopadu 2016

ZAUJALO NÁS... ÚLOVKY Z PINTERESTU

Hola, hola, Pinterest volá a my jsme moc rády, že nám ho plníte Vašimi úžasnými výtvory. Na naší nástěnce je totiž díky Vám inspirace v té nejkoncentrovanější podobě. A nejvíc nás, holky z DT, samozřejmě těší, když někde vidíme výrobek na motivy vlastního článku. To má hned člověk pocit, že si tu na blogu nepíšeme jen samy pro sebe, ale že naše příspěvky opravdu čtete a občas se jimi i inspirujete. A pak se musíme přiznat, že nástěnkou se zase naopak někdy inspirujeme i my... A tenhle koloběh je prostě prima :-) Každopádně - dnes budeme oceňovat, aby se nám na výstavku neprášilo...


Nástenka slúži k zdieľaniu Vašich projektov inšpirovaných návodmi na Našom blogu alebo vyrobených z materiálov zakúpených v Našom e-shope www.prettypapers.cz. Pokiaľ chcete na nástenku pridať fotku je potrebné Nás kontaktovať a požiadať o pozvánku. Buď priamo správou na Pintereste alebo e-mailom na info@prettypapers.cz. Z nahraných pinov čas od času vyberieme tie naj a odmeňujeme ich poukazom na nákup v Pretty Papers.


DNEŠNÚ VÁRKU MALA NA STAROSTI IVKA:

Ako prvú by som ocenila Terezu P. za jej detské prianie k prvým narodeninám. Kolekcia Carta Bella je kúzelná a na detské priania stvorená. Páči sa mi ten dvojitý vyrezaný detail. Prianie je rozkošné.


Druhou v poradí, ktorú by som rada ocenila je  Janka S. s jej prianím k narodeniu dieťaťa. Jednoduché a pritom efektné. Páči sa mi zvolená farebná kombinácia a drevené výseky (najmä ten kočík) nemá chybu.


A ako tretiu v poradí som pre tento príspevok vybrala Lenku N. za jej do posledného detailu prepracované explonding boxy. Najviac ma zaujal tento svadobný, páči sa mi farebná kombinácia, výrezy, kvetinky. Jedným slovom krása.


Ďakujeme za Vaše príspevky o ktoré sa s Nami delíte.
Netreba sa báť, stačí vložiť projekt inšpirovaný Našim blogom, alebo vytvorený z materiálu Pretty Papers na pinterestovú nástenku a aj vy môžete byť nabudúce medzi tromi ocenenými.

Tešíme sa na Vaše výtvory !!

Žádné komentáře:

Okomentovat