středa 14. prosince 2016

CHALLENGE INŠPIRÁCIA... VIANOČNÉ PRIANIE S VLOČKAMI

Challenge s vločkami, ktorá je na blogu vyhlásená tento mesiac sa mi veľmi páči, pretože vločky mám veľmi rada. Tento rok som vytvorila už niekoľko prianí s vločkami a rada by som vám ukázala jedno z mojich najobľúbenejších:


Prianie som vytvorila z kolekcie White Christmas od Craft & You, konkrétne z papiera White Christmas 05, ktorý je celý krásne potlačený vločkami. V podstate je prianie veľmi jednoduché, dve vrstvy papiera, hlavným motívom je malý kartónový výrez vianočného venca:


Ozdobila som ju ešte bielou čipkou a ľanovou šnúrkou:


Z papiera som si raznicou vysekla pár vločiek, ktoré som 3D vankúšikmi nalepila na veniec a okolo neho. Každú vločku som jemne dokreslila bielym gélovým perom a do stredu som nalepila drobný strieborný samolepiaci kamienok. Pár kamienkov som ešte nalepila len tak okolo venca a na záver som nakreslila ešte bielym gélovým perom okraje. A takto moje vianočné prianie s vločkami vyzerá:


Teším sa na vaše krásne priania a layouty s vločkami, dúfam že sa nám v challenge pochválite. Prajem krásny deň


2 komentáře:

  1. Moc pěkné! Takové etericke. Jako by se vločky vznášely. (Nebo naopak snášely).Moc pěkný trik. Díky.

    OdpovědětVymazat