úterý 20. prosince 2016

INŠPIRÁCIA... LAST MINUTE DARČEKY DO KUCHYNE

Tento rok sú okrem vianočných prianí absolútnym hitom v mojej tvorbe receptáre. Vyrobila som ich už asi 30 a stále pracujem na ďalších, keďže sú stále veľmi žiadané.


Snažím sa, aby boli hlavne praktické, ale opäť sa nezaprela moja romantická stránka, a tak namiesto klasických papierov s kuchynským motívom som začala pred časom používať papiere kvetinové od Craft & You Design. Zdobím ich jemne, kartónovými výrezmi s kuchynským motívom a stuhou alebo čipkou. Základom sú dve kartónové dosky formátu A5, ktoré potiahnem papierom a nechám dobre vyschnúť - najlepšie je nechať ich zaťažené schnúť aspoň 5 - 6 hodín. Do vnútra narežem papiere, približne 80 listov a všetko spojím knihárskymi krúžkami. Ich výhodou je, že sa dajú otvárať a tak sa do receptára dajú dopĺňať ďalšie strany. 

Jeden z prvých kvetinových papierov, ktoré som použila, je papier Tea Time 06. Má sýtu zelenú farbu a motív ružových ruží. Keďže papier je veľmi výrazný sám o sebe, obálku som už veľmi nezdobila:



Z druhej strany sú na papieri milé muffiny, takže som sa rozhodla použiť na jeden receptár aj túto stranu:


Zo svetlomodrého papiera Beautiful Day 04 vznikli tiež dva receptáre:



Posledným zo série kvetinových papierov od Craft & You je papier Tea Time 05, z ktorého som spravila menší receptárik a skombinovala som obe jeho strany:


Mala som aj jednu objednávku na receptár vo vintage štýle, tak som si vybrala papier od Prima Marketing Beauté Cachée z kolekcie Tales of You:


Sú to veľmi milé darčeky a práca na nich ma naozaj baví. Stalo sa mi, že si ho odo mňa kúpila strašia pani s tým, že to bude darček pre vnučku a ona jej do neho vpíše svoje obľúbené recepty, čo ma naozaj potešilo :) Ich výroba nie je veľmi náročná, ale je veľkou výhodou mať rezačku na papier, ktorá ušetrí množstvo času pri rezaní vnútorných papierov.

Prajem krásny deň a takisto všetkým prajem krásne Vianoce plné radosti a pohody.


Žádné komentáře:

Okomentovat