úterý 28. března 2017

DIY TUTORIÁL... AKO VYUŽIŤ ZBYTKY PAPIERA II

Pred časom som vám ukázala pár prianí, ktoré som vytvorila z kolekcie Lullaby Girl od Pebbles. Ostalo mi ešte pár papierov a papierových výrezov a chcela som ich využiť. Ale ozdôb som mala už málo a priania si pýtali ešte niečo viac. Tak som si z malých zbytkov papiera, ktoré som mala v sáčku s ostatným, vyrobila banner:


Najskôr som si pripravila rôzne drobné zbytky z papierov:


 Narezala som si ich na rôzne široké pásy, od 1 do 2,5 cm:


Z pásom som si nastrihala vlajočky, ktoré som podlepila bielym papierom tak, aby okraj bieleho papiera presahoval vlajočku z každej strany o asi 1 mm. Jednu vlajočku som spravila aj z washi pásky so zlatými bodkami:


Pripravila som si kus žlto-bielej bakers twine a začala som na ňu lepiť vlajočky:


Vlajočky som lepila obojstrannou lepiacou páskou - kúsok pásky som nalepila zo zadnej strany vlajočky, priložila som šnúrku a pásku, ktorá presahovala okraj vlajočky som zahla a zlepila:




Takto som postupne na šnúrku nalepila všetky vlajočky:



Keďže vlajočky už sú podlepené obojstrannou lepiacou páskou, stačí ich len priložiť na miesto na pohľadnici a pritlačiť, aby držali:


A pohľadnicu dozdobiť:


Použila som výrez zajačika z kolekcie Lullaby Girl, vystrihnutú kačičku, drobné papierové výseky, Hello Love Resin Hearts od Crate Paper a tekuté enamelové bodky:



A vzniklo ešte jedno prianie s bannerom - prianie s fľaškou a podbradníčkom:





Prajem krásny deň,

8 komentářů: