sobota 25. března 2017

PROJECT LIFE S IVANOU... OKTÓBER 2016

Ako som už avizovala v mojom predchádzajúcom PL príspevku posledné chýbajúce mesiace minulého roka som úspešne dokončila. A tým som album za rok 2016 uzavrela. A keďže ste dokončené mesiace ešte nemali možnosť vidieť tak Vám jeden z nich ukážem v dnešnom príspevku. Vrátime sa späť do OKTÓBROVÝCH dní, dáme si pečené gaštany a pôjdeme sa pozrieť na kone. Nech sa páči...


Úvodnú kartičku s označením mesiaca som si vlastnoručne vyrobila. 
Na biely papier som si najprv prekreslila nápis OKTÓBER a následne ho pomocou skalpela vyrezala.
Potom som vyrezanú kartičku podlepila papierom s dreveným vzorom.


Motív dreva je spojovacím prvkom celej stránky. 
Na zdobenie a dotvorenie som tento krát siahla po staršej kolekcii od Pink Paislee - CEDAR LANE
Z jedného z papierov som povystrihovala farebné kvetinky, ktoré som podlepila 3D štvorčekmi.


Nápisy som vytvorila z Rub-ons abecedy, ktorú som mala doma už dlhšie a kúpila som ju v jednom  "papiernictve" v Rakúsku asi za 1 euro. 
Propisoty mám veľmi rada, škoda že ich nerobia viac, myslím že výsledný efekt stojí za to.


Tento krát som si vybrala aj nie tradičný typ kapsy.
Veľké kartičky na výšku, používam zriedka, ale celkom sa mi to zapáčilo.
Rovnako aj odklápacia kartička, túto kombináciu ešte určite použijem.


A aby nebola PL stránka sama, vytvorila som jej "veľkú 30" kamošku" v podobnom štýle.
Zopakovala som: drevo, kvietky, listy, rub-ons...



A takto vyzerá stránka v celej svojej podobe.


Ja osobne som s týmito stránkami spokojná a zaradila by som ich medzi tie moje obľúbenejšie v rámci PL.
Snáď sa budú páčiť aj Vám.
Budem sa tešiť za každý Váš ohlas a komentár.
Želám Vám krásne, jarné a tvorivé dni.

4 komentáře:

  1. Iviku, to je naprostá nádhera. Ty rub-ons mě teda dostaly, to si musím pořídit. Ale nakonec musím dát jednušku z hvězdičkou té stránce. Moc Ti to tam sluší a krásně jsi se scrapla... :-)

    OdpovědětVymazat
  2. IVI!!! Krása veľká! Fantasticky zvolené papiere (milujem Cedar Lane) a to zdobenie ... Jednotka s hviezdičkou. To za tú sladkú bodku v podobe LO! 😉

    OdpovědětVymazat
  3. Ivko, ta třicítková kámoška je boží!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Holky zlate diki moc za mile slova. Ja som spokojna tento krat s oboma strankami. A som rada ze sa aj Vam libi ;-)

    OdpovědětVymazat