úterý 30. května 2017

INŠPIRÁCIA... NOVINKY OD SIMPLE STORIES

Je to už dosť dlhý čas odkedy som spravila svoj posledný layout. Svadobná sezóna je v plnom prúde a v poslednom čase si všetok môj čas berú svadobné priania a knihy hostí. Ale konečne som si našla čas aj na layout na ktorý som si od Didi objednala jednu z noviniek od Simple Stories - kolekciu Faith.


Layout som spravila veľmi clean & simple - žiadne farby, žiadne pečiatky, žiadne spreje ani modelovacie pasty. Z jednotlivých papierov som si povystrihovala kruhy, ktoré som rôzne umiestnila pod fotku a cez stránku:



Nalepila som fotografiu a trochu som stránku ozdobila nálepkami a papierovými výrezmi Faith. Pridala som ešte pár svoriek, ale musím priznať, že som zo všetkých ozdôb použila minimum - chcela som naozaj jemnú, čistú stránku:


Keď som mala všetko nalepené, predsa len to bolo až príliš clean and simple. Pridala som teda ešte biele tekuté enamelky od Ranger a na niektoré kruhy som namaľovala šedou fixkou a bielym gélovým perom kruhy. Napokon som ešte šedou fixkou pridala medzi enamelky drobné bodky:


Stránku som mala hotový za hodinku a neuveriteľne som sa pri nej zrelaxovala:


A už teraz sa teším na ďalšiu :)

Prajem krásny deň

3 komentáře: