úterý 19. září 2017

INŠPIRÁCIA... PRÁZDNINOVÝ LAYOUT

Dnes by som vám rada predstavila svoju prvú stránku z týchto prázdnin. S partiou priateľov sme vyrazili na krátku dovolenku na Donovaly, kde sme pobehali všetky možné atrakcie a aktivity pre deti a bolo nám tam super :)


Na layout som si vybrala kolekciu Summer Days od Simple Stories. Aj keď kolekcia sa hodí skôr na stránky s fotkami z kúpaliska alebo od mora, vybrala som si z nej časti, ktoré vyslovene "kúpacie" neboli a fotku, na ktorej je moja Alica s kamarátkou Simonkou v mestečku Donovalkovo.

Na stránku som umiestnila dva väčšie trojuholníky papiera oproti sebe - farebný pásikavý a modrý papier s oblakmi. Z kúska papiera s oblakmi som si ich ešte pár vystrihla a prilepila na hornú časť stránky, spolu s nálepkou slnka a šarkana:



K pásikavému trojuholníku som umiestnila fotku, pod ňu som spravila základné vrstvenie a potom som sa hrala s nálepkami a papierovými výrezmi:



Pečiatkami písmeniek som si natlačila nápis Donovaly, jemne som ho dofrabila čiernou fixkou a pridala som "falošné šitie" na papiere a vystrihnuté oblaky. Čierne samolepky na layoute som si vybrala z transparentných Photo Stickers z kolekcie Enchanted. Celý layout vyzerá takto:


Teším sa aj na vaše prázdninové stránky, ukážte nám ich v našej pinterestovej galérii. 

Prajem krásny deň!


Žádné komentáře:

Okomentovat