pondělí 20. listopadu 2017

INŠPIRÁCIA... SCANDINAVIAN WINTER

Keďže už máme november a s ním sa pomaličky u mňa začína vianočné tvorenie, v poslednej objednávke na Pretty Papers dominovali vianočné kolekcie, papiere a ozdoby. Spomedzi noviniek som si vybrala aj papierové výseky z kolekcie Scandinavian Winter od Studio Light. Mám ich obrázky a výseky veľmi rada, páči sa mi dizajn a pracuje sa s nimi veľmi jednoducho. Tieto výseky stačí vylúpnuť z papiera, pekne navrstviť na seba a krásna ozdoba je hotová.


Z tohto archu s výsekmi mi vyšli tri priania, ktoré by som vám dnes rada ukázala. Prvé prianie je svetlej modrej farby s obrázkom medovníkov.


Podkladový papier je zo staršej kolekcie od Studio Light Paper Pad 39, obrázok som navrstvila a jednotlivé vrstvy sú lepené 3D samolepiacimi štvorčekmi. Na dozdobenie som použila lepenkové hviezdičky, lepenkový nápis, šnúrku so striebornou rolničkou a biele enamelové perličky.


Druhé prianie je tiež vo svetlej modrej farbe s podkladovým papierom z rovnakej kolekcie. Obrázok horúcej čokolády som skombinovala s lepenkovým venčekom Holly Jolly.


Použila som aj hviezdičky a srdce z archu s výsekmi, opäť ľanovú šnúrku a enamelové perličky. Nápis Veselé Vianoce som natlačila pečiatkou a čiernym tušom.



Na posledné prianie som si vybrala béžový podkladový papier z kolekcie Paper Pad 40 a obrázok hojdacieho koníka.


Pridala som pár hviezdičiek, lepenkový nápis, šnúrku s rolničkou a enamelové perličky.



Takto sa teda začalo moje vianočné tvorenie. Nabudúce vám predstavím ďalšie novinky, a verím, že aj vy nás budete inšpirovať vašimi vianočnými prianiami v pinterestovej galérii. Prajem krásny deň!

1 komentář:

  1. Koukám na to první přání uz poněkolikáté. ...a ty perníky a skořice jsou jako živé :)))

    OdpovědětVymazat