středa 28. března 2018

INSPIRACE... ZAJÍČCI PRO KOLEDNÍKY

S blížícími se Velikonocemi jsem hledala inspiraci na drobný dárek pro malé koledníky. Dětem jsem letos koupila menší hračky, protože mám pocit, že zásoba sladkostí ve spíži po rodinných a přátelských návštěvách vůbec neubývá. Aby se však děti ani koledníci necítili ochuzení o velikonoční pomlázku, vyrobila jsem jim zajíčky s malým kouskem čokolády.


Na Pinterestu lze najít papírové šablony, podle kterých zajíčky snadno vystřihnete. Úplně nejsnadnější je samozřejmě použít řezací plotr se zakoupenou šablonou, ale protože Silhouette nemám, šablony jsem překreslila na papír a vystřihla pěkně postaru.


Čokoládu jsem přilepila kouskem oboustranné pásky, zajíčkům černým fixem dokreslila čumák a nalepila očička. S dalším zdobením si už každá z vás hravě poradí.

Ještě pár detailních fotek zaječích krasavců...



Krásné Velikonoce!

2 komentáře: