pondělí 9. dubna 2018

INSPIRACE... SPREJOVANÁ PŘÁNÍ

Po velikonoční přáníčkové a vajíčkové manufaktuře už jsem se těšila, že konečně přijdou na řadu další odkládané nápady. Sprejovaná přání jsem před časem zahlédla na Pinterestu a uložila do složky "určitě musím vyzkoušet"


Nic komplikovaného, přitom efektního, a navíc jsem si jistá, že vše potřebné budete mít doma. Použila jsem razítka peříček, embossovací inkoust Versamark, černý embossovací prášek, akvarelové čtvrtky, barevné spreje a plastovou šablonu.


Akvarelovou čtvrtku přikryjeme šablonou a přestříkáme sprejem. Pokud chcete vyrobit 2 přání najednou, barvu na šabloně neutíráme, rovnou využijeme a obtiskneme na další čtvrtku - získáme tak negativ motivu. Přesušíme horkovzdušnou pistolí. Aby se nám s podkladem dále dobře pracovalo, přežehlíme jej nebo projedeme v laminovačce.


Ořízneme na potřebný rozměr, o kousek menší než kartonový základ přání. Dozdobíme flitry a narazítkovaným, černě embossovaným motivem. Ten ještě pro větší efekt podlepíme 3D pěnovou páskou

Největší rychlovkou jsou samozřejmě sety razítek a šablon. Mám ale z dřívějška asi 3 šuplíčky různých platíček s razítky, spousta vzorů se mi doteď neomrzela. Nakonec jsem překonala vlastní lenost a razítka jsem pěkně ručně obstřihla nůžkami.




Jasné barvy sprejů v kombinaci s černou a bílou nikdy nezklamou. Stojí za to se trochu odvázat a vyzkoušet i něco jiného než obligátní tyrkysovou, mint a růžovou. Pro mě to byla po dlouhé době fialová, která obvykle nepatří k mým horkým favoritům, ale k peříčkům mi perfektně sedla.

Přeji krásný den!

2 komentáře: