pondělí 8. května 2017

INSPIRACE... HOBBY PŘÁNÍ

Všichni, kteří vyrábějí přání šitá na míru zákazníkovi, určitě někdy zažili bezesné noci. Protože ve smyslu zákazník můj pán, jsme schopní vytvořit i nemožné. Někdy jsou ale zakázky opravdu kuriozní - přání pro rybáře, horolezce, shopaholičku apod. Napadlo mě, že si sama sobě dám challenge a vytvořím přání pro křížovkáře a pletařku :-) Challenge to byla o to větší, že naprosto nevlastním nic, co by se třeba jen vzdáleně podobalo hobby koníčkům - razítka, nálepky apod. Využila jsem proto, co jsem měla a použila to jinak než na co je to primárně určené.
Pojďte se se mnou podívat, jak to všechno dopadlo:-)


Pomůcky:
bílý papír
černý inkoust Memento
MISTI
DYE inkousty
razítka (Hero Arts)
Copic Markers
silikonová podložka Sizzix
Glossy Accent


Nejprve jsem se vrhla na křížovkáře. Do MISTI jsem si naskládala písmenka abecedy a opakovaně je natiskla tak, aby vytvořila základ (v mé hlavě křížovku - osmisměrku).



Potom jsem si vzala šedý DYE inkoust a pomocí šrafovaného čtverečku jsem některá písmenka přetiskla (stejně jako se v osmisměrce vybarvují slova).


Našla jsem razítka, ve kterých je tužka. Vybarvila jsem ji pomocí Copic Markers, použila Glossy Accent (mám jeden exemplář v lahvičce s jehlovým aplikátorem) a použila ji jako ozdobu.
Text jsem natiskla na bílý papír a pomocí vyřezávací šablony jsem nachystala "bubble speach".
A přání bylo vlastně hotové :-)



Z přání jsem měla opravdu radost a využití pro něj mít budu - můj táta je vášnivý křížovkář :-)

Další na řadě bylo přání s tématem pletení ... a teď babo raď! Prolezla jsem v pracovně doslova každý kout a jediné, co mi alespoň trochu připomínalo klubíčka vlny byla razítka od MFT Scribble Flowers (určitě si vzpomínáte, jak jsem z nich dělala ptáčky). Ale co, když challenge, tak challenge ...
Nejprve jsem na tiskla text ... "Pletení je ... na celý život". 


Měla jsem totiž v plánu jako prostřední část textu využít slovo láska, jehož konce mi připomínaly vlnu. Rámeček jsem udělala na BigShotu suchým embossováním a klubíčka (kytky) jsem natiskla černým inkoustem a DYE inkousty.


Pomocí popisovače jsem propojila černé klubíčko s textem láska ...


... a barevná klubíčka jsem vybarvila pomocí Copic Markers a popisovačem ještě dokreslila pletací jehlice.


Dozdobení jsem udělala pomocí Glossy Accent a několika glitrů. Nakonec jsem ještě přidala srdíčko a přání bylo na světě!



Musím říct, že jsem se dost vyřádila a při hledání věcí, které na přání použiji, jsem si dokonce docela uklidila pracovnu. A pak že 2v1 je jenom šampón :-)

Snad jsem vás inspirovala a budu se těšit na vaše originální nápady na naší pinterestové nástěnce!

Krásný den!

8 komentářů:

  1. perfektné priania! originálne, s nápadom, krásne hravé. takéto sú aj pre mňa výzva, najdivokejšia kombinácia, ktorú sim raz robila pre jedného pána, bolo pestovanie cibule a zbieranie mincí na jednom prianí :) ale podarilo sa :)

    OdpovědětVymazat
  2. Presne, neni nad original napady a clovek se desne vyblbne 😀

    OdpovědětVymazat
  3. Terezko tak tie sú úžasné, nemajú chybu. Mám rada takéto originálne priania priamo ušité na mieru ;) :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak klobúk dolu 👍 nielen nad dokonalým prevedením ale ešte aj ten nápad, super. Inak ... priania čo predavaju v bežnej obchodnej sieti sú fakt katastrofálne, aspon na Slovensku, takže takéto prianie je originál No1.

    OdpovědětVymazat
  5. nadherna pranicka, smekam nad tou originalitou!

    OdpovědětVymazat
  6. Moc všem děkuji - jste báječné :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Terezko to je fakt pecka !!! Jedno hezčí než druhé !!!

    OdpovědětVymazat
  8. Terko, ta přání jsou super - jako od tebe vždy, jsou vtipná a jemná .... no prostě je obdivuji. Jak jinak! ;)

    OdpovědětVymazat