pátek 5. května 2017

PROJECT LIFE S MARKÉTOU... Miminkovské PL album 2

Po nějaké době jsem tu opět s dalším stránkami z PL alba pro Áju. Ve volných chvílích - moc jich tedy není - se snažím postupně dolepovat. Ta miminkovská práce je taková něžná, jemná a uklidňující :-)


Opustila jsem úplně jemné barvy a použila tmavě modrou. To asi tím, že na fotkách je Ája s tatínkem.


Díky Didi mám další dva nové designy kapes, tak jsem je hned použila. Jak už u mě znáte, můj PL je takový opravdový, surový, bez příkras a ladění barev, prostě tak, jak to bylo. Takže nahoře vidíte roztomilé miminko, spícího znaveného otce a taky čurbajs na postelové poličce :-) Ale dole je vidět, že i přes čurbajs se mají rádi. A o tom to celé je, aby to bylo vidět, ten život, ten okamžik, ta láska...




V tomhle albu moc nezdobím, snažím se hlavně zpracovat fotky. Takže jen pár výseků a provázek.


Protilehlá strana je další nový design. Jak mám problém s mírami, tak až při zasunování fotek jsem zjistila, že to není klasických 3x4 ale o něco menší. Naštěstí jsem na fotkách měla rezervu a daly se oříznout.


Na stránkách není vlastně žádný journaling, jen jsem pomocí proužků zapsala co důležitého se zrovna dělo. Aby si Ája taky jednou přečetla něco i o tom, co se stalo když byla malá. Font jsem trochu upravila, aby ladil se samolepícími písmenky.


A zase jsem si pro radost nalepila jednu velkou stránku. Tu fotku miluju, spí tam opravdu jak Růženka ♥


Zase jsem si trošku zavyšívala. Vystřihla jsem srdce a pak už jen píchala a píchala až jsem si celé srdce předpíchala a pak vyšila. Použila jsem několik odstínů růžové, aby bylo srdce jakoby duhové.


Fotka je podložena velumem a kouskem otrhaného bílého papíru. Pak ještě trochu bavlnek a kousek nitě.


Nápis jsem si vyřezala na plotru, přidala  pár průsvitných kamínků - drops, a bylo hotovo.


A jak v PL pokračujete vy ? Třeba mi svá alba ukážete v Liberci, už večer se na vás těšíme ! Budou to krásné 3 dny plné lepení, mluvení, jídla, smíchu a papírové pospolitosti. Kdo ještě váháte, máte poslední příležitost přijet aspoň nakouknout :-)

Budeme se na vás těšit !

Tak tentokrát Na lepenou v Liberci !

1 komentář: